D.U.K. puslapių sąrašas:

 

Techniniai klausimai apie gaminį

1. Koks yra tribokeraminio sluoksnio, susiformavusio po apdorojimo, storis?

Atsakymas: Unikali  RVS Technology savybė ir kokybė yra ta, kad mes kalbame apie plonus atominius sluoksnius, tačiau kartu ir apie realius mikronus siurblio dalyje, variklio cilindro stūmoklių grupėje, reduktoriaus krumpliaračiuose, transmisijose ir t.t. Suformuotas sluoksnis gali kisti nuo 1 iki 30 mikronų priklausomai nuo daugybės kintančių parametrų. 


2. Ar gali būti tribokeraminis sluoksnis per storas? Ar jis gali sukelti variklio užkalimą?

Atsakymas: Ne, sluoksnis negali būti per didelis ir variklis negali dėl to užsikirsti. Keramikos susidarymas yra savaime reguliuojamas procesas, kur paviršių trintis yra būtina sąlyga. Kai sluoksnis susiformuoja, trinties energija radikaliai sumažėja ir paviršius automatiškai nustoja augti. 


3. Naudojant RVS susiformavo labai tvirtas sluoksnis. Ar galima bus ištekinti variklį esant reikalui?

Atsakymas: Tai dažnas automobilių savininkų klausimas. Nesirūpinkite, TriboKeraminis sluoksnis yra suformuojamas 1–30 mikronų gylyje, o tekinimo įrenginys gali pašalinti dešimtadalį  milimetro (100 mikronų). Kita vertus, tradicinis kapitalinis variklio remontas  gali būti visiškai nebūtinas; RVS  išskirtinė savybė atkurti pradinę nusidėvėjusių detalių būklę leidžia automobilių savininkams išvengti varginančio ir brangaus remonto. 

 


4. Ką daryti jei TriboKeraminis sluoksnis nusilupa eksploatavimo metu?

Atsakymas: Neįmanoma, kad TriboKeraminis suoksnis nusiluptų eksploatavimo metu. Vyksta abipusė metalo ir metalo karbidų difuzija  10–30 mkm (mikrometrų) gylyje. Tarp pradinių paviršių ir metalo keramikos nėra apibrėžtos ribos, taigi nėra sąlygų TriboKeraminiam sluoksniui atsilupti ar atšokti. Jis taip pat negali atsisluoksniuoti.

 


5. Teko girdėti, kad papildomi priedai užkemša filtrus...

Atsakymas: Ne. RVS gelis lengvai tirpsta alyvoje, nepakeisdamas jos klampumo bei  kitų fizinių ir cheminių savybių. Jis lengvai praeina per filtruojamus elementus ir patenka tiesiai ant trinties paviršių.

 


6. Ketinu naudoti RVS naujam automobiliui, tačiau jam galioja garantija...

Atsakymas: Mes laikomės kategoriškos nuomonės, kad būtent automobilio įdirbimo metu yra tinkamiausias laikas apdoroti variklį. RVS naudojimas yra ypač efektyvus, kai variklio dalys yra naujos. Dėl RVS poveikio detalių įdirbis yra geresnis, švelnesnis, efektyvesnis ir su minimaliais nuostoliais.


7. Ką reiškia apsaugos garantija 100000 km ridai?

Atsakymas: Tai reiškia, kad paviršiai nenusidėvės per garantinį laikotarpį jei automobiliu bus naudojamasi  įprastiniu režimu. Pavyzdžiui, jei įbrėžimas atsirastų ant cilindro sienelės po 99000 km ridos, tai jis turėtų išnykti dėl labai gerų RVS atkūrimo savybių. Įbrėžimas bus „sutvarkytas“.


8. Kada geriausia pradėti naudoti RVS?

Atsakymas: RVS yra efektyvus bet kuriame automobilio eksploatavimo etape ir visuomet yra naudingas. Svarbiausias dalykas yra tas, kad prietaisas būtų darbinės būklės. Idealu, jei RVS būtų naudojama nuo pat  įdirbimo pradžios.


9. Kas vyksta su honingavimu naudojant RVS ?

Atsakymas: Honingavimas yra reikalingas tam, kad būtų užtikrintas sąlyginai saugus detalių sukibimas ir alyva būtų sulaikoma ant cilindro sienelių. 

 

RVS modifikuoja honingavimą intensyviausio sąlyčio vietose (cilindro-stūmoklių grupės viršutinio nejudančio taško srityje) ir išlaiko jį nepakitusį neapkrautose zonose.


10. Ar galima važiuoti visai be alyvos jeigu naudoju RVS ?

Atsakymas: Ne. Vairavimas be alyvos yra tik efektyvus būdas, kuris parodo unikalias TriboKeraminio sluoksnio savybes. Yra filmukas Youtube pavadintas "Puskuri", kur demonstruojamas 160 km važiavimas be variklio alyvos. RVS nėra sukurta važiavimui be alyvos; RVS skirta padidinti veikimo trukmę ir mechaninių detalių patikimumą.

Alyva atlieka ne tik sutepimo funkciją . Ji taip pat drėkina, atvėsina, veikia kaip hidraulinis skystis dirbant hidrokompresoriams ir atlieka kitas funkcijas. Taigi, alyva yra reikalinga netgi tam automobiliui, kuriam buvo atliktas pilnas atkūrimo ciklas. Tačiau, ekstremaliomis sąlygomis (nutekėjus alyvai, važiuojant pramuštu karteriu) RVS suteiks patikimą apsaugą ir apsaugos variklį nuo rimtų gedimų.


11. Kiek laiko trunka RVS  poveikis?

Atsakymas: Bandymai rodo, kad apsauginis sluoksnis išlieka net po 100000 km ridos. Po 100000 km patartina pakartoti apdorojimą RVS Technology siekiant išlaikyti esamą būklę. Vieno apdorojimo pakanka.


12. Kokios rūšies alyva yra geriausia apdorojimui: sena ar nauja, sintetinė ar mineralinė?

Atsakymas: Alyvos tipas neturi jokios reikšmės, kadangi  RVS yra suderinama su bet kokiu alyvos tipu. Ji chemiškai  nereaguoja su alyva ir nekeičia jos klampumo, fizikinių bei cheminių savybių, eksploatacinių  savybių. Alyva tik perneša  RVS junginį į trinties paviršius. Tačiau rekomenduojama pirmąjį apdorojimą atlikti su sena, neefektyvia alyva prieš ją keičiant, norint pasiekti geriausią rezultatą. Tokiu būdu RVS junginys lengviau pasiekia metalo trinties paviršių.


13. Esu antras savininkas; Neturiu supratimo kokia alyva buvo naudojamas variklyje. Ar galiu naudoti RVS Technology® produktus?

Atsakymas: Net jei kokie nors priedai buvo naudojami variklyje anksčiau, jie neturės didelio poveikio RVS veikimui.


14. Ar nenusės priedas dugninėje ir nepraras savo efektyvumo jei automobilis nebuvo ilgą laiką naudotas?

Atsakymas: Taip, gali nusėsti! Dėl tos priežasties variklis turi padirbti tuščiąja eiga nuo 30 iki 60 minučių iškart po RVS panaudojimo. 


15. Veikiant tuščiąja eiga, mirksi alyvos spaudimo lemputė. Ar RVS padės? 

Atsakymas: Yra daug priežasčių dėl ko alyvos spaudimas sumažėja, pradedant daviklio gedimu ir baigiant alyvos  siurblio gedimu, įdėklo ar švaistiklio kakliuko nusidėvėjimu. Jei mažo alyvos spaudimo priežastis yra nusidėvėjimas ir jis nėra kritinis, RVS gali padėti.  


16. Ar RVS padės esant per didelėms alyvos sąnaudoms?

Atsakymas: Per didelės alyvos sąnaudos gali būti dėl įvairių priežasčių – cilindro stūmoklių grupės detalių dilimo, sluoksniavimosi ar stūmoklių žiedų gedimo, vožtuvų riebokšlių defekto, alyvos nutekėjimo per sudūrimus ir kt. Jei kaltas nusidėvėjimas, RVS jums gali padėti.


17. Kaip taupomi degalai?

Atsakymas:  Transporto priemonėse su tam tikra rida kuras taupomas pirmiausiai kompensavus  variklio dilimą ir atstačius darbinius parametrus  iki gamyklinių. Naujame variklyje trajektorijų optimizavimas ir trinties sumažinimas padės sumažinti degalų suvartojimą.


18. Atlikus transporto priemonės techninę apžiūrą nustatytas didelis išmetamųjų dujų toksiškumas. Ar RVS gali padėti?

Atsakymas: Jei kenksmingų medžiagų išmetimo priežastis yra variklio nusidėvėjimas, RVS neabejotinai padės. RVS naudojimas sumažina išmetamųjų dujų toksiškumą dešimt kartų, o pagal kai kuriuos duomenis ir iki šimto kartų. Aukštą kenksmingų medžiagų  išmetimo lygį taip pat gali įtakoti naudojamų degalų  kokybė ir tai, kaip sureguliuota ir veikia kuro aparatūra.


19. Kaip pajausiu RVS poveikį po savo transporto priemonės variklio apdorojimo?

Atsakymas: Vairuotojas pajus padidėjusią variklio galią ir pagerėjusį įsibėgėjimą bei lankstumą. Variklis bus labiau subalansuotas ir sklandžiau dirbs (mažiau vibracijų), o dirbančio variklio garsas skirtinguose režimuose bus švelnesnis. Vairuotojai pastebės pagerėjimą po 50–100 km arba po produkto panaudojimo pravažiavus 30 - 60 min. Šie pokyčiai atsiranda dėl RVS atkuriamojo poveikio, kadangi jis padidina ir suvienodina kompresiją cilindruose bei sumažina trintį.


20. Ar RVS gali padėti bet kokiam varikliui?

Atsakymas: Apdorojimas tinka bet kokio tipo varikliams – benzininiams, su sumažintu gamtinių dujų kiekiu (LPG), dyzeliniams, varomiems biodegalais, su tiesioginiu įpurškimu, daugiavožtuviniams, turbokompresoriniams ir t.t.

Norint, kad formuotųsi apsauginis RVS TriboKeraminis sluoksnis, variklis turi būti darbinės būklės.

Kontroliniai parametrai, pagal kuriuos galima spręsti apie variklio darbinę būklę, yra kompresija ir alyvos bei kuro sąnaudos. Kritinės variklio būklės rodikliai yra kompresijos sumažėjimas iki 20–25% lyginant su nominaliais parametrais, kompresijos dispersija cilindruose iki 1.5 vieneto (atmosf.) arba daugiau ir/ar alyvos sąnaudos daugiau negu 0.4–0.6% nuo degalų sąnaudų.

Kritinės variklio būklės ženklai:

1. Nominalis kompresijos dydis variklyje yra 14 vienetų (atmosf.). Kompresijos dydis viename iš cilindrų yra 10,5 ar mažiau vienetų (atmosf.) arba kompresija kinta tarp  11 ir  13 vienetų (atmosf.).

2. Variklio degalų sąnaudos yra 10 l/100 km , alyvos sunaudojama 800 ml / 1000 km ir daugiau.

Kritinė variklio būklė yra tada, kai jo detalės yra nudilę 100% (detalės yra sugedusios).

RVS suteikia atkuriamąjį poveikį net tuo atveju, kai variklis yra kritinės būklės. Tačiau šiuo atveju, visiškas variklio darbinių parametrų atkūrimas iki gamyklinių parametrų gali ir neįvykti.


21. Ar dyzelinio variklio ir kuro sistemos apdorojimas turėtų būti atliekamas atskirai ar tuo pačiu metu?

Atsakymas: Geriau atlikti juos abu vienu metu. Apdorojant vienu metu ne tik pagerėja variklio darbas, padidėja jo galingumas, bet taip pat pagerėja ir kuro sistemos darbas. Spaudimas padidėja ir pagerėja degalų padavimas, o tai įrodo faktas, kad sutaupoma degalų.


22. Ar gali RVS sukelti turbinos gedimą?

Atsakymas: Ne! RVS apsaugo turbiną ir pailgina jos darbo laiką. Turbina pagaminta taip, kad jos slydimo guoliai yra sutepami palyginti storu alyvos sluoksniu hidrodinaminio tepimo režimu praktiškai visuose darbo režimuose. Esminis guolio nusidėvėjimas atsiranda variklį užvedant ir išjungiant, kai šis alyvos sluoksnis yra pažeidžiamas. RVS kaip tik gali padėti, kai turbina yra nusidėvėjusi, suformuodama apsauginį sluoksnį ant guolių. 


23. Turiu "Common Rail" įpurškimo sistemą, dyzelinis variklis CRDi. Ar RVS buvo testuota dėl naudojimo tokio tipo varikliuose?

Atsakymas: Taip, RVS buvo testuota ir yra nuolat testuojama su naujomis konstrukcinėmis inovacijomis. Modernios dyzelinių variklių kuro sistemos, pvz. "Common Rail" ir  "Pumpe-Düse" (siurblys-purkštukas) tam,  kad sudarytų aukštą spaudimą,  turi plunžerio tipo siurblius, kur labiausiai dilimui pasiduoda plunžeris ir įvorė. Nėra jokių techninių apribojimų naudojant RVS šioms sistemoms. Ant plunžerio paviršiaus suformuojamas sluoksnis apsaugo sudėtingą mechanizmą  nuo prastos kokybės degalų, kuriuose gali būti mechaninių nešvarumų ar vandens, turinčių blogas sutepimo savybes. Tai gali būti ir besieris kuras ar „sausa saliarka“, taip pat biodegalai su didele etanolio koncentracija.


24 Jei pavarų dėžė ūžia ar skleidžia kitokius garsus, ar gali RVS pagelbėti?

Atsakymas: Yra dvi pagrindinės priežastys dėl ko gali sustiprėti triukšmas transmisijos mechanizmuose. Ūžimas gali atsirasti palaipsniui, kadangi tai susiję su krumpliaračio dantų, guolių ar velenų dilimu. RVS visuomet padeda tokiais atvejais. Tačiau kartais pavarų dėžė skleidžia triukšmą nuo pat eksploatacijos pradžios dėl netinkamos gamyklinės kokybės, o tai sukelia problemų krumpliaračių praėjimui arba sukelia per stiprų krumpliaračių kabinimąsi. RVS bus veiksminga ir tokiu atveju, tačiau jei defektai yra esminiai, triukšmas gali ir neišnykti. 

 


25. Kaip pasiekiamas pavarų perjungimo sklandumas?

Atsakymas: Pavarų perjungimas gali būti pagerinamas suformuojant naują sluoksnį. Išskirtinė RVS savybė yra suformuoti apsauginį sluoksnį ne tik ant metalinių medžiagų, bet taip pat ir ant ne metalinių medžiagų. Tai ypač matoma ant sinchronizatorių, kurie yra pagaminti iš bronzos lydinių arba nespalvotų metalų ir yra atsakingi už pavarų perjungimą.


26.  Šiuolaikinės robotizuotos pavarų dėžės yra tarpinis variantas tarp mechaninių ir automatinių pavarų dėžių. Kokį naudoti gelį?

Atsakymas: Robotizuotos pavarų dėžės su dvigubu sukibimu arba dvigubo sukibimo transmisija, yra patobulintos automatinės pavarų dėžės. Rekomenduojama naudoti gelį, skirtą automatinėms pavarų dėžėms ir reduktoriams.


27. Ką pilti į mechaninę pavarų dėžę, kurioje naudojamas skystis, skirtas automatinėms pavarų dėžėms?

Atsakymas: Šiuolaikinėse mechaninėse pavarų dėžėse, kuriose naudojamas skystis, skirtas automatinėms pavarų dėžėms, rekomenduojamas gelis, skirtas automatinėms pavarų dėžėms ir reduktoriams.


 

28. Ar RVS nepakenks savaiminio blokavimo diferencialo sankabos darbui?

Atsakymas: Ne, nepakenks. RVS galima drąsiai naudoti savaiminio blokavimo diferencialų tiltuose. Agregatas sukonstruotas tokiu būdu, kad sankabos sukimosi  momento perdavimas vyksta per alyvą ir priklauso nuo jos klampumo. RVS neturi jokio poveikio alyvos klampumo savybėms.


29. Automatinės pavarų dėžės (CVT) su kintamo greičio V formos diržo variatoriumi pasižymi savo kaprizingumu. Ar gali RVS padėti?

Atsakymas: Taip, gali! Variatoriaus silpnoji vieta yra pleištinio diržo paviršiaus kontaktas ir šį kontaktą efektyviai apsaugo RVS. RVS taip pat apsaugo kitas metalines dalis, pvz. guolius, krumpliaračius ir sankabos detales. 


30. Mano motoroleris turi atskirą sutepimo sistemą. Kur reikėtų įpilti gelį – į alyvą ar į degalus?

Atsakymas: Motorolerių su keturtakčiais varikliais apdorojimas atliekamas tiesiogiai į variklio alyvos sistemą (į alyvą), panašiai kaip ir į bet kurį kitą keturtaktį variklį.  

Motoroleriai su dvitakčiais varikliais gali turėti atskirą (gryna alyva) ir bendrą  sutepimo sistemą (alyva maišoma tiesiogiai į kurą). 

RVS turi specialių produktų dvitakčiams varikliams. Apdorojant motorolerius su dvitakčiais varikliais ir atskira sutepimo sistema, RVS yra pilamas į motorolerio alyvos baką. Jei motoroleris turi bendrą sutepimo sistemą, RVS yra pilamas tiesiogiai į degalų baką. 


31. Guoliai ūžia. Kokios rūšies RVS naudoti?

Atsakymas: RVS Technology taip pat gamina ir tepalus.  Norint tinkamai pasirinkti tepalą, reikia nustatyti prietaiso nudilimo laipsnį ir darbines sąlygas. 

The Universal Grease (universalus tepalas) yra rekomenduojamas įprastiniam naudojimui ir kai nudilimas yra iki 10%. Synthetic Grease (sintetinis tepalas) yra rekomenduojamas trinties sąlygomis ir norint atlikti atkūrimą esant didesniam nudilimui. 


32. Koks skirtumas tarp RVS apsauginio apdorojimo ir RVS atkūriamojo apdorojimo?

Atsakymas:  RVS apsauginis apdorojimas yra apdorojimas, skirtas naujų arba pakankamai naujų trinties paviršių ir mechanizmų apsaugojimui ir/ar valymui. Senesniems mechanizmų tai yra pirmasis apsauginis apdorojimo etapas prieš atliekant antrąjį – atkuriamąjį apdorojimą.

RVS atkuriamasis apdorojimas yra antrasis apdorojimo etapas, skirtas trinties paviršių ir mechanizmų atkūrimui. Antrojo etapo apdorojimu papildomas pirmasis apdorojimo etapas ir pasiekiami norimi rezultatai. 


 

33. Ar geros kokybės sintetinėje alyvoje nėra visų būtinų priedų? 

Atsakymas: Taip yra, tačiau labai mažais kiekiais ir juose nėra atkuriamųjų elementų, kokių yra RVS Technology. Alyvos gamintojų tikslas yra parduoti kiek įmanoma daugiau alyvos ir degalų bei padidinti savo pelną minimaliomis išlaidomis.


34. Ar transporto priemonių gamintojai rekomenduoja naudoti papildomus priedus?

Atsakymas: Šiuolaikinis automobilis įkūnija inžinerinę ir technologinę pažangą. Tačiau nuolatinė modelių kaita ir skirtingų modelių trumpas eksploatavimo laikotarpis apriboja variklio tarnavimo trukmę, kadangi detalės yra gaminamos tik tam tikrą laiko tarpą. Automobilių gamintojai neatsižvelgia į mūsų kasdienines realijas, pvz. degalų ir kelių kokybę. Tokios technologijos kaip RVS pagerina automobilio resursą, suteikia detalėms didesnį atsparumą ir patikimumą. 


35. Ar RVS Technology produktai toksiški? 

Atsakymas: Ne, jie nėra toksiški!


Krepšelis  

Nėra prekių

Pristatymas 0,00€ (0,00Lt)
Viso 0,00€ (0,00Lt)

Pirkti

Susisiekite

Atsakysime į klausimus,
padėsime išsirinkti.

Telefonu 37061134988

arba
El. paštu
© Visos teisės saugomos 2017 - UAB RVS Tech