RVS Technology ® sumažina kuro sąnaudas, išmetamų teršalų kiekį, auto remonto ir eksploatacines išlaidas

Atnaujinkite savo automobilį, motociklą, traktorių, motorinę valtį ir daugybę kitų mechanizmų įprastos eksploatacijos metu. RVS Technology® sukurtas procesas ne tik atkuria naudotų mechanizmų savybes, bet ir pagerina jas.

RVS Technology tai nanotechnologija, kuri leidžia tarpusavyje besitrinančius metalo paviršius padengti tvaria nanokeramikos danga. Toks apsauginis sluoksnis žymiai pagerina mechanizmo būklę ir veiksmingai apsaugo nuo dėvėjimosi. Dėl savo ypač gerų tribologinių savybių priskiriamas prie aukščiausios kokybės produktų. TÜV SÜD Automotive bandymų rezultatai patvirtino, kad panaudojus šią technologiją sumažėja automobilio kuro sąnaudos ir išmetamųjų teršalų kiekis.

Mūsų klientų patirtis mažinant kuro sąnaudas

Transporto priemonė
RVS renovuojamas mechanizmas
Kuro sąnaudos
Sumažėjo
Variklis
Pavarų dėžė
Galinis reduktorius
Prieš
Po
l/100 km
%
Mercedes 200 -88
x
x
x
8,8
7,2
1,6
18,2
Passat 1,9 tdi
x
  
6,9
5,7
1,2
17,4
Opel Vectra -97, aut
x
  
8,5
6,1
2,4
28,2
Audi 100 91B
x
x
 
9,8
8,1
1,7
17,3
Impreza gt-turbo 4wd -99
x
x
x
12,2
9,4
2,8
23,0
Renault 19
x
  
8,5
7,7
0,8
9,4
Toyota Previa, aut
x
x
 
11,5
10,5
1,0
8,7
Ford Galaxy -96
x
  
8,6
7,8
0,8
9,3
Ford Scorpio -94 V6, aut.
Miesto:
Greitkelio:
Su pakrauta priekaba:
x
x
 
 
 
14,0
9,0

18,0
 

12,0
7,5

13,2
 
 
2,0
1,5

4,8

 
14,3
16,7

26,7
Passat -93
x
  
7,8
6,8
1,0
13,0

RVS procedūros poveikis varikliui

 RVS Technology varikliui
Variklio galia padidėja iki gamyklinių parametrų.
Degalų sąnaudos sumažėja 5–20 %.
Išmetamų CO ir HC kiekis sumažėja 10–40 %.
Sumažėja tepalo sąnaudos.
Garsas ir vibracija sumažėja iki pirminių parametrų.
Palengvėja variklio užvedimas žiemos metu.
Tepalo slėgis pakyla iki gamyklinių parametrų.
Cilindrų kompresija suvienodinama ir atkuriama iki gamintojo deklaruojamų parametrų.
Rezultatai išlieka ne mažiau kaip 100 000 km (2000 val.)

MŪSŲ KLIENTŲ PATIRTIS ŠALINANT GEDIMUS

"...Reduktorius (galinis tiltas), iš kurio sklido ūžesys ir vibracija,  buvo taip sudėvėtas, kad pavaros velenai sukosi kaip dviračio pedalas. Po atliktos procedūros velenai buvo užpildyti, ūžesys ir vibracija buvo pašalinti...Aš turėjau savo automobilių remonto dirbtuves ketverius metus ir pats remontuodavau automobilius. Iki šiol nieko panašaus neteko matyti..."

 
 

"... Po kelių valandų gydymo procedūros ir atidaus klausymo, triukšmas dingo. Praėjus dviem mėnesiam (50 valandų) po procedūros, ventiliacinis tunelis vis dar buvo eksploatuojamas be triukšmo..." University of Gävle

 
 

"... Eksperimentas buvo labai sėkmingas. Dabar (praėjus 1,5 metų ir 15 000 km po procedūros) variklis dirba geriau nei bet kada. Variklis ir pavarų dėžė veikia neįtikėtinai sklandžiai..."

 
 

Suzuki GSX 750 -80 "...sankaba sukimba daug geriau, ir atsirado keistas jausmas lyg būtų daugiau galios. Sukimo momentas smarkiai išaugo, ir variklis reaguoja į akseleratorių daug jautriau. Jis tapo tiesiog naujesnis! Variklis dabar murkia kaip katinas!..."

 
 

Traktorius Case 1394 "...Reikėtų paminėti, kad po gydymo variklis veikia daug sklandžiau, karterio slėgis gerokai sumažėjo...Sumažėjo kuro vartojimas. Padidėjo galia. Tai pasijuto važiuojant su sniego pūtiku, kuris prieš procedūrą sunaudodavo visą turimą galią. Tepalo vartojimas praktiškai sustojo..."

 
 

GREIČIO PASAULYJE 1/2004:
 RVS Autosporte
"...RVS lengvai rado sau kelią į automobilių sportą. Be kita ko, Miikka Honkanen, kuris laimėjo "Rally Rent Europe" ir "Formula Fordien Cup" taures, taip pat įsipylė šiuos priedus į savo automobilius.
Rezultatai buvo neįtikėtini. Honka komanda teigia, kad tepalo ir aušinimo skysčio temperatūra sumažėjo, todėl sumažėjo tepalo keitimo intervalas. Pavarų dėžė vis dar kaip nauja, net po varžybų sezono..."
Mikka Honkanen

4X4 Nr. 5, 2005 m
 
"... 1998 Mitsubishi Pajero 2.8D pravaževęs 140.000 km. Prieš supilant RVS, mišrios sąnaudos buvo 13,2 l/100 km, o užmiestyje - 10,2 l/100 km. Po gydymo procedūros pravažiavus 10 000 km mišrios sąnaudos pasidarė 11,8 l/100 km, užmiestyje - 9,8 l/100 km. Tai reiškia, kad kuro sąnaudos sumažėjo: mišraus važiavimo 10,6%, o  užmiestyje 4%. Eksperimento santraukai, galiu pasakyti, kad RVS atliko savo darbą, kaip ir tikėtasi. Sumažėjo kuro sąnaudos ir pranyko reduktoriaus triukšmas. Be to, poveikis vairo stiprintuvui buvo akivaizdžiai teigiamas ... "
RVS Technology ® sukurta Suomijoje ir 2003 metais buvo įrašyta į  Suomijos Aukštųjų technologijų knyga kaip viena iš pažangiausių technologinių naujovių.
 

 


Krepšelis  

Nėra prekių

Pristatymas 0,00€ (0,00Lt)
Viso 0,00€ (0,00Lt)

Pirkti

Susisiekite

Atsakysime į klausimus,
padėsime išsirinkti.

Telefonu 37061134988

arba
El. paštu
© Visos teisės saugomos 2017 - UAB RVS Tech