|
Oy RVS Technology LTD Adresas: Pulttitie 2, FI-00880 Helsinki, Suomija |
|
Approved by TÜV TÜV SÜD Automotive Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00 |
Atsakymas: Šaltasis užvedimas yra reiškinys, kai variklis yra užvedamas šalto oro sąlygomis – per keletą pirmųjų sekundžių alyva yra tiršta, o oro slėgis žemas, varikliui trūksta alyvos, o tai verčia detales viduje dilti dėl trinties, kurią sukelia tinkamo sutepimo nebuvimas. Keraminis sluoksnis, kurį sukuria RVS Technology® apsaugo komponentus variklio viduje nuo alyvos stygiaus, kadangi net ir be alyvos tribokeraminis sluoksnis yra labai slidus, taigi sumažėja gedimo tikimybė, kurią gali sukelti šaltasis užvedimas.
Atsakymas: Taip! Dėl sumažėjusios vidinės trinties, variklis dirba vėsiau po apdorojimo RVS Technology®. Tai gali būti naudinga šiltuoju metų laikotarpiu, kai transporto priemones veikia šiluma.
Atsakymas: Taip. Remiantis mūsų bandymais ir patirtimi, net 160 km važiavimas be variklinės alyvos, gali išsaugoti variklį. Varikliai, apdoroti RVS Technology® neužkala netekus alyvos, o be to yra pakankamai laiko pastebėti problemą ir išjungti variklį bei išvengti užkalimo.
Atsakymas: Balti dūmai dažniausiai įspėja apie galvutės tarpinės trūkimą. Deja, RVS Technology® negali tokio gedimo pašalinti, kadangi galvutės tarpinė nėra trinties paviršius, o tai RVS Technology® yra būtinas elementas. Vienintelis sprendimas tokiu atveju yra pakeisti galvutės tarpinę.
Atsakymas: Melsvi dūmai paprastai reiškia, kad alyva patenka į variklio degimo kameras ir dega. Tai gali būti dėl dviejų pagrindinių priežasčių - stūmoklių žiedų/cilindrų sienelės gali būti nudilę ir alyva prasiveržia ant stūmoklio arba vožtuvo, dangtelis/įvorė yra sukietėję ar sugedę. Pirmuoju atveju RVS Technology® gali neabejotinai padėti, kadangi sluoksnis susidaro ant viršutinių cilindro sienelių ir užsandarina cilindrus, sustabdo alyvos degimą ir pagerina galią/darbą. Vienintelis kitas sprendimas yra visiškas variklio remontas arba pakeitimas, o su RVS Technology® galima to išvengti ir sutaupyti pinigų. Antruoju atveju, RVS Technology® padėti negali, kadangi vožtuvo dangtelis yra pagamintas iš gumos ir turi būti pakeistas.
Atsakymas: Taip! RVS Technology® neabejotinai gali padėti. Žemą kompresiją ir galios nebuvimą paprastai sukelia nudilę cilindro sienelės. Keraminis sluoksnis, kurį sukuria RVS Technology®, užsandarina angas ir atstato kompresiją/galią bei gali jums leisti sutaupyti pinigų.
Atsakymas: Taip! Jei Jūsų vožtuvai yra tinkamai sureguliuoti, o Jūsų variklis vis dar tiksi, jūs pastebėsite tylesnį ir lygesnį darbą po apdorojimo RVS.
Atsakymas: Tai priklauso nuo bildesio. Bildesys iš variklio apačios yra vadinamas „beldimu lyg lazda“ ir dažniausiai yra ženklas nudilusio arba besisukančio alkūninio veleno guolio. Tai paprastai išsprendžiama atliekant pilną remontą arba pakeičiant variklį. RVS Technology® gali padėti jei problema yra pastebima gana anksti, kai bildesys dar yra silpnas ir kai dar nėra fizinio apgadinimo. Jei bildesys yra labai garsus, RVS Technology® nepadės, kadangi fiziniai apgadinimai gali būti pernelyg dideli ir geriausia alternatyva yra remontas arba variklio keitimas.
Atsakymas: Taip, gali! RVS Technology® gali sumažinti išmetamąsias dujas. Po apdorojimo RVS, jei nedega Jūsų variklio lemputė, daugeliu atvejų jūs turėtumėte praeiti išmetamųjų dujų patikrinimą. Tačiau jei Jūsų transporto priemonėje variklio lemputė dega, tuomet yra fizinė problema su O₂ davikliu, kataliziniu konverteriu ar kitais EGR sistemos komponentais. Tai problema, kurią galima išspręsti tik pakeitus sugedusį komponentą. RVS Technology® sumažins išmetamąsias dujas, tačiau nepaisant to, išmetamąsias dujas tikrinanti įranga neleis jums praeiti tikrinimo tol, kol degs variklio lemputė.
Atsakymas: Taip, gali! Priežastys dėl didelio dujų suvartojimo gali būti įvairios. Jūs pastebėsite pagerėjimą po pilno apdorojimo RVS Technology®. Sumažėjusi mechaninė trintis leidžia Jūsų varikliui veikti daug efektyviau. Rezultatas paprastai yra 5-12% (o kartais net ir daugiau) pagerėjimas dujų sąnaudose.
Atsakymas: Jei tai sukelia vožtuvo problemos, RVS galėtų padėti, tačiau jeigu transmisija buksuoja dėl nusidėvėjusios sankabos, RVS padėti negali. Sankaba nėra metalinė, o RVS Technology® veikia tik ant metalinių dalių. Kartais problemą sukelia solenoidai, o tai jau yra elektros problema ir tokiu atveju jie turi būti atitinkamai suremontuoti/pakeisti.
Atsakymas: Yra daug metalinių krumpliaračių, guolių ir vožtuvų, taip pat alyvos siurblys automatinės transmisijos viduje, kuriems naudingas RVS Technology® apdorojimo poveikis. Šių detalių trinties paviršiai yra apdorojami ir trintis tarp jų sumažinama. Tokiu būdu Jūsų transmisija dirbą lygiau ir tyliau. Alyvos kaitimas - viena iš pagrindinių transmisijos gedimo priežasčių - yra sumažinamas, o alyvos ir transmisijos tarnavimo laiką pratęsiamas.
Atsakymas: Taip! RVS padengs ir apsaugos visus viduje esančius krumpliaračius ir guolius nuo dilimo, sumažins trintį. Jūs pastebėsite kaip Jūsų pavarų dėžė dirba daug lygiau ir tyliau po apdorojimo RVS Technology®. Poveikis dar akivaizdesnis, kai RVS Technology® naudojama motociklams.
Atsakymas: Taip, gali! Diferencialai yra paprastos transmisijos, kurios turi viduje keletą krumpliaračių. Ūžiantis garsas paprastai sklinda dėl nežymaus nelygumo šių krumpliaračių paviršiuje, kurį sukelia įprastas dilimas. Apdorojimas RVS Technology® padės atkurti šiuos paviršius, taip pat sumažins trintį. Rezultatas bus lygesnis ir tylesnis darbas.