|
Oy RVS Technology LTD Adresas: Pulttitie 2, FI-00880 Helsinki, Suomija |
|
Approved by TÜV TÜV SÜD Automotive Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00 |
Atsakymas: Unikali RVS Technology savybė ir kokybė yra ta, kad mes kalbame apie plonus atominius sluoksnius, tačiau kartu ir apie realius mikronus siurblio dalyje, variklio cilindro stūmoklių grupėje, reduktoriaus krumpliaračiuose, transmisijose ir t.t. Suformuotas sluoksnis gali kisti nuo 1 iki 30 mikronų priklausomai nuo daugybės kintančių parametrų.
Atsakymas: Ne, sluoksnis negali būti per didelis ir variklis negali dėl to užsikirsti. Keramikos susidarymas yra savaime reguliuojamas procesas, kur paviršių trintis yra būtina sąlyga. Kai sluoksnis susiformuoja, trinties energija radikaliai sumažėja ir paviršius automatiškai nustoja augti.
Atsakymas: Tai dažnas automobilių savininkų klausimas. Nesirūpinkite, TriboKeraminis sluoksnis yra suformuojamas 1–30 mikronų gylyje, o tekinimo įrenginys gali pašalinti dešimtadalį milimetro (100 mikronų). Kita vertus, tradicinis kapitalinis variklio remontas gali būti visiškai nebūtinas; RVS išskirtinė savybė atkurti pradinę nusidėvėjusių detalių būklę leidžia automobilių savininkams išvengti varginančio ir brangaus remonto.
Atsakymas: Neįmanoma, kad TriboKeraminis suoksnis nusiluptų eksploatavimo metu. Vyksta abipusė metalo ir metalo karbidų difuzija 10–30 mkm (mikrometrų) gylyje. Tarp pradinių paviršių ir metalo keramikos nėra apibrėžtos ribos, taigi nėra sąlygų TriboKeraminiam sluoksniui atsilupti ar atšokti. Jis taip pat negali atsisluoksniuoti.
Atsakymas: Ne. RVS gelis lengvai tirpsta alyvoje, nepakeisdamas jos klampumo bei kitų fizinių ir cheminių savybių. Jis lengvai praeina per filtruojamus elementus ir patenka tiesiai ant trinties paviršių.
Atsakymas: Mes laikomės kategoriškos nuomonės, kad būtent automobilio įdirbimo metu yra tinkamiausias laikas apdoroti variklį. RVS naudojimas yra ypač efektyvus, kai variklio dalys yra naujos. Dėl RVS poveikio detalių įdirbis yra geresnis, švelnesnis, efektyvesnis ir su minimaliais nuostoliais.
Atsakymas: Tai reiškia, kad paviršiai nenusidėvės per garantinį laikotarpį jei automobiliu bus naudojamasi įprastiniu režimu. Pavyzdžiui, jei įbrėžimas atsirastų ant cilindro sienelės po 99000 km ridos, tai jis turėtų išnykti dėl labai gerų RVS atkūrimo savybių. Įbrėžimas bus „sutvarkytas“.
Atsakymas: RVS yra efektyvus bet kuriame automobilio eksploatavimo etape ir visuomet yra naudingas. Svarbiausias dalykas yra tas, kad prietaisas būtų darbinės būklės. Idealu, jei RVS būtų naudojama nuo pat įdirbimo pradžios.
Atsakymas: Honingavimas yra reikalingas tam, kad būtų užtikrintas sąlyginai saugus detalių sukibimas ir alyva būtų sulaikoma ant cilindro sienelių.
RVS modifikuoja honingavimą intensyviausio sąlyčio vietose (cilindro-stūmoklių grupės viršutinio nejudančio taško srityje) ir išlaiko jį nepakitusį neapkrautose zonose.
Atsakymas: Ne. Vairavimas be alyvos yra tik efektyvus būdas, kuris parodo unikalias TriboKeraminio sluoksnio savybes. Yra filmukas Youtube pavadintas "Puskuri", kur demonstruojamas 160 km važiavimas be variklio alyvos. RVS nėra sukurta važiavimui be alyvos; RVS skirta padidinti veikimo trukmę ir mechaninių detalių patikimumą.
Alyva atlieka ne tik sutepimo funkciją . Ji taip pat drėkina, atvėsina, veikia kaip hidraulinis skystis dirbant hidrokompresoriams ir atlieka kitas funkcijas. Taigi, alyva yra reikalinga netgi tam automobiliui, kuriam buvo atliktas pilnas atkūrimo ciklas. Tačiau, ekstremaliomis sąlygomis (nutekėjus alyvai, važiuojant pramuštu karteriu) RVS suteiks patikimą apsaugą ir apsaugos variklį nuo rimtų gedimų.
Atsakymas: Bandymai rodo, kad apsauginis sluoksnis išlieka net po 100000 km ridos. Po 100000 km patartina pakartoti apdorojimą RVS Technology siekiant išlaikyti esamą būklę. Vieno apdorojimo pakanka.
Atsakymas: Alyvos tipas neturi jokios reikšmės, kadangi RVS yra suderinama su bet kokiu alyvos tipu. Ji chemiškai nereaguoja su alyva ir nekeičia jos klampumo, fizikinių bei cheminių savybių, eksploatacinių savybių. Alyva tik perneša RVS junginį į trinties paviršius. Tačiau rekomenduojama pirmąjį apdorojimą atlikti su sena, neefektyvia alyva prieš ją keičiant, norint pasiekti geriausią rezultatą. Tokiu būdu RVS junginys lengviau pasiekia metalo trinties paviršių.
Atsakymas: Net jei kokie nors priedai buvo naudojami variklyje anksčiau, jie neturės didelio poveikio RVS veikimui.
Atsakymas: Taip, gali nusėsti! Dėl tos priežasties variklis turi padirbti tuščiąja eiga nuo 30 iki 60 minučių iškart po RVS panaudojimo.
Atsakymas: Yra daug priežasčių dėl ko alyvos spaudimas sumažėja, pradedant daviklio gedimu ir baigiant alyvos siurblio gedimu, įdėklo ar švaistiklio kakliuko nusidėvėjimu. Jei mažo alyvos spaudimo priežastis yra nusidėvėjimas ir jis nėra kritinis, RVS gali padėti.
Atsakymas: Per didelės alyvos sąnaudos gali būti dėl įvairių priežasčių – cilindro stūmoklių grupės detalių dilimo, sluoksniavimosi ar stūmoklių žiedų gedimo, vožtuvų riebokšlių defekto, alyvos nutekėjimo per sudūrimus ir kt. Jei kaltas nusidėvėjimas, RVS jums gali padėti.
Atsakymas: Transporto priemonėse su tam tikra rida kuras taupomas pirmiausiai kompensavus variklio dilimą ir atstačius darbinius parametrus iki gamyklinių. Naujame variklyje trajektorijų optimizavimas ir trinties sumažinimas padės sumažinti degalų suvartojimą.
Atsakymas: Jei kenksmingų medžiagų išmetimo priežastis yra variklio nusidėvėjimas, RVS neabejotinai padės. RVS naudojimas sumažina išmetamųjų dujų toksiškumą dešimt kartų, o pagal kai kuriuos duomenis ir iki šimto kartų. Aukštą kenksmingų medžiagų išmetimo lygį taip pat gali įtakoti naudojamų degalų kokybė ir tai, kaip sureguliuota ir veikia kuro aparatūra.
Atsakymas: Vairuotojas pajus padidėjusią variklio galią ir pagerėjusį įsibėgėjimą bei lankstumą. Variklis bus labiau subalansuotas ir sklandžiau dirbs (mažiau vibracijų), o dirbančio variklio garsas skirtinguose režimuose bus švelnesnis. Vairuotojai pastebės pagerėjimą po 50–100 km arba po produkto panaudojimo pravažiavus 30 - 60 min. Šie pokyčiai atsiranda dėl RVS atkuriamojo poveikio, kadangi jis padidina ir suvienodina kompresiją cilindruose bei sumažina trintį.
Atsakymas: Apdorojimas tinka bet kokio tipo varikliams – benzininiams, su sumažintu gamtinių dujų kiekiu (LPG), dyzeliniams, varomiems biodegalais, su tiesioginiu įpurškimu, daugiavožtuviniams, turbokompresoriniams ir t.t.
Norint, kad formuotųsi apsauginis RVS TriboKeraminis sluoksnis, variklis turi būti darbinės būklės.
Kontroliniai parametrai, pagal kuriuos galima spręsti apie variklio darbinę būklę, yra kompresija ir alyvos bei kuro sąnaudos. Kritinės variklio būklės rodikliai yra kompresijos sumažėjimas iki 20–25% lyginant su nominaliais parametrais, kompresijos dispersija cilindruose iki 1.5 vieneto (atmosf.) arba daugiau ir/ar alyvos sąnaudos daugiau negu 0.4–0.6% nuo degalų sąnaudų.
Kritinės variklio būklės ženklai:
1. Nominalis kompresijos dydis variklyje yra 14 vienetų (atmosf.). Kompresijos dydis viename iš cilindrų yra 10,5 ar mažiau vienetų (atmosf.) arba kompresija kinta tarp 11 ir 13 vienetų (atmosf.).
2. Variklio degalų sąnaudos yra 10 l/100 km , alyvos sunaudojama 800 ml / 1000 km ir daugiau.
Kritinė variklio būklė yra tada, kai jo detalės yra nudilę 100% (detalės yra sugedusios).
RVS suteikia atkuriamąjį poveikį net tuo atveju, kai variklis yra kritinės būklės. Tačiau šiuo atveju, visiškas variklio darbinių parametrų atkūrimas iki gamyklinių parametrų gali ir neįvykti.
Atsakymas: Geriau atlikti juos abu vienu metu. Apdorojant vienu metu ne tik pagerėja variklio darbas, padidėja jo galingumas, bet taip pat pagerėja ir kuro sistemos darbas. Spaudimas padidėja ir pagerėja degalų padavimas, o tai įrodo faktas, kad sutaupoma degalų.
Atsakymas: Ne! RVS apsaugo turbiną ir pailgina jos darbo laiką. Turbina pagaminta taip, kad jos slydimo guoliai yra sutepami palyginti storu alyvos sluoksniu hidrodinaminio tepimo režimu praktiškai visuose darbo režimuose. Esminis guolio nusidėvėjimas atsiranda variklį užvedant ir išjungiant, kai šis alyvos sluoksnis yra pažeidžiamas. RVS kaip tik gali padėti, kai turbina yra nusidėvėjusi, suformuodama apsauginį sluoksnį ant guolių.
Atsakymas: Taip, RVS buvo testuota ir yra nuolat testuojama su naujomis konstrukcinėmis inovacijomis. Modernios dyzelinių variklių kuro sistemos, pvz. "Common Rail" ir "Pumpe-Düse" (siurblys-purkštukas) tam, kad sudarytų aukštą spaudimą, turi plunžerio tipo siurblius, kur labiausiai dilimui pasiduoda plunžeris ir įvorė. Nėra jokių techninių apribojimų naudojant RVS šioms sistemoms. Ant plunžerio paviršiaus suformuojamas sluoksnis apsaugo sudėtingą mechanizmą nuo prastos kokybės degalų, kuriuose gali būti mechaninių nešvarumų ar vandens, turinčių blogas sutepimo savybes. Tai gali būti ir besieris kuras ar „sausa saliarka“, taip pat biodegalai su didele etanolio koncentracija.
Atsakymas: Yra dvi pagrindinės priežastys dėl ko gali sustiprėti triukšmas transmisijos mechanizmuose. Ūžimas gali atsirasti palaipsniui, kadangi tai susiję su krumpliaračio dantų, guolių ar velenų dilimu. RVS visuomet padeda tokiais atvejais. Tačiau kartais pavarų dėžė skleidžia triukšmą nuo pat eksploatacijos pradžios dėl netinkamos gamyklinės kokybės, o tai sukelia problemų krumpliaračių praėjimui arba sukelia per stiprų krumpliaračių kabinimąsi. RVS bus veiksminga ir tokiu atveju, tačiau jei defektai yra esminiai, triukšmas gali ir neišnykti.
Atsakymas: Pavarų perjungimas gali būti pagerinamas suformuojant naują sluoksnį. Išskirtinė RVS savybė yra suformuoti apsauginį sluoksnį ne tik ant metalinių medžiagų, bet taip pat ir ant ne metalinių medžiagų. Tai ypač matoma ant sinchronizatorių, kurie yra pagaminti iš bronzos lydinių arba nespalvotų metalų ir yra atsakingi už pavarų perjungimą.
Atsakymas: Robotizuotos pavarų dėžės su dvigubu sukibimu arba dvigubo sukibimo transmisija, yra patobulintos automatinės pavarų dėžės. Rekomenduojama naudoti gelį, skirtą automatinėms pavarų dėžėms ir reduktoriams.
Atsakymas: Šiuolaikinėse mechaninėse pavarų dėžėse, kuriose naudojamas skystis, skirtas automatinėms pavarų dėžėms, rekomenduojamas gelis, skirtas automatinėms pavarų dėžėms ir reduktoriams.
Atsakymas: Ne, nepakenks. RVS galima drąsiai naudoti savaiminio blokavimo diferencialų tiltuose. Agregatas sukonstruotas tokiu būdu, kad sankabos sukimosi momento perdavimas vyksta per alyvą ir priklauso nuo jos klampumo. RVS neturi jokio poveikio alyvos klampumo savybėms.
Atsakymas: Taip, gali! Variatoriaus silpnoji vieta yra pleištinio diržo paviršiaus kontaktas ir šį kontaktą efektyviai apsaugo RVS. RVS taip pat apsaugo kitas metalines dalis, pvz. guolius, krumpliaračius ir sankabos detales.
Atsakymas: Motorolerių su keturtakčiais varikliais apdorojimas atliekamas tiesiogiai į variklio alyvos sistemą (į alyvą), panašiai kaip ir į bet kurį kitą keturtaktį variklį.
Motoroleriai su dvitakčiais varikliais gali turėti atskirą (gryna alyva) ir bendrą sutepimo sistemą (alyva maišoma tiesiogiai į kurą).
RVS turi specialių produktų dvitakčiams varikliams. Apdorojant motorolerius su dvitakčiais varikliais ir atskira sutepimo sistema, RVS yra pilamas į motorolerio alyvos baką. Jei motoroleris turi bendrą sutepimo sistemą, RVS yra pilamas tiesiogiai į degalų baką.
Atsakymas: RVS Technology taip pat gamina ir tepalus. Norint tinkamai pasirinkti tepalą, reikia nustatyti prietaiso nudilimo laipsnį ir darbines sąlygas.
The Universal Grease (universalus tepalas) yra rekomenduojamas įprastiniam naudojimui ir kai nudilimas yra iki 10%. Synthetic Grease (sintetinis tepalas) yra rekomenduojamas trinties sąlygomis ir norint atlikti atkūrimą esant didesniam nudilimui.
Atsakymas: RVS apsauginis apdorojimas yra apdorojimas, skirtas naujų arba pakankamai naujų trinties paviršių ir mechanizmų apsaugojimui ir/ar valymui. Senesniems mechanizmų tai yra pirmasis apsauginis apdorojimo etapas prieš atliekant antrąjį – atkuriamąjį apdorojimą.
RVS atkuriamasis apdorojimas yra antrasis apdorojimo etapas, skirtas trinties paviršių ir mechanizmų atkūrimui. Antrojo etapo apdorojimu papildomas pirmasis apdorojimo etapas ir pasiekiami norimi rezultatai.
Atsakymas: Taip yra, tačiau labai mažais kiekiais ir juose nėra atkuriamųjų elementų, kokių yra RVS Technology. Alyvos gamintojų tikslas yra parduoti kiek įmanoma daugiau alyvos ir degalų bei padidinti savo pelną minimaliomis išlaidomis.
Atsakymas: Šiuolaikinis automobilis įkūnija inžinerinę ir technologinę pažangą. Tačiau nuolatinė modelių kaita ir skirtingų modelių trumpas eksploatavimo laikotarpis apriboja variklio tarnavimo trukmę, kadangi detalės yra gaminamos tik tam tikrą laiko tarpą. Automobilių gamintojai neatsižvelgia į mūsų kasdienines realijas, pvz. degalų ir kelių kokybę. Tokios technologijos kaip RVS pagerina automobilio resursą, suteikia detalėms didesnį atsparumą ir patikimumą.
Atsakymas: Ne, jie nėra toksiški!